Regulamin Willi Cicha Woda /Willi Mountain

0Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu. 


Dostęp do zarezerwowanego pokoju przed rozpoczęciem doby noclegowej jest możliwy tylko w przypadku gdy został on już przygotowany na przyjęcie Gości.


Przedłużenia pobytu poza wskazany w rezerwacji termin Gość powinien zgłosić w obsłudze obiektu lub pod numerem telefonu: +48 600882020 do godziny 10:00 w dniu, w którym upływa termin najmu pokoju.


W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż uprzednio zarezerwowany pobyt należność nie ulega zmianie i nie podlega zwrotowi.


W dniu przyjazdu Gość jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu tożsamości ze zdjęciem celem dokonania meldunku (Ust. Z 10.04 1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz 960). Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).


Gość nie może użyczać wynajmowanego przez siebie pokoju osobom niezameldowanym w Obiekcie.


Osoby niezameldowane w Willi mogą przebywać w pokoju gościa do godz.22:00


Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 7:00.


Ze względu na komfort wypoczynku naszych Gości na terenie Willi obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Palić można jedynie w wyznaczonym miejscu na zewnątrz budynku, lub na balkonie, gdzie znajdują się popielniczki.


Podczas pobytu Gościa pokoje nie są udostępniane osobom trzecim.


Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody – uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych (w tym również zagubienie kluczy) powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających.


Parking niestrzeżony dla naszych Gości jest udostępniany bezpłatnie. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy ani za pozostałe w nich mienie.

 


Nie przyjmujemy zwierząt.


Regulamin Willi podaje się do wiadomości poprzez w drodze indywidualnego informowania Gościa przy potwierdzeniu rezerwacji oraz poprzez umieszczenie go w obiekcie.

 


Regulamin Willi Trawers

 


*Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.


*Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 7:00.


*W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż uprzednio zarezerwowany pobyt należność nie ulega zmianie i nie podlega zwrotowi.


*W dniu przyjazdu Gość jest zobowiązany do przedstawienia dokumentu tożsamości ze zdjęciem celem dokonania meldunku (Ust. Z 10.04 1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz 960). Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).


*Gość nie może użyczać wynajmowanego przez siebie apartamentu osobom niezameldowanym w Obiekcie.


*W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palić można jedynie w wyznaczonym miejscu na zewnątrz budynku, lub na balkonie, gdzie znajdują się popielniczki.(nieprzestrzeganie wyżej wymienionej zasady, skutkuje naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 600 zł)


*Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody – uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia lub urządzeń technicznych (w tym również zagubienie kluczy) powstałe z jego winy lub osób go odwiedzających.


* Parking niestrzeżony dla naszych Gości jest udostępniany bezpłatnie. Przysługuje 1 miejsce parkingowe dla 1 Apartamentu.

Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy ani za pozostałe w nich mienie.


*Nie przyjmujemy zwierząt.

 


Obsługa zobowiązana jest reagować na uwagi i zastrzeżenia dotyczące poziomu usług, funkcjonowania urządzeń oraz porządku i czystości w Willi . Wszelkie uwagi prosimy zgłaszać obsłudze obiektu lub pod numerem tel: +48 600882020.

 


Regulamin Rezerwacji

 


Rezerwacje przyjmowane są drogą mailową lub telefoniczną.

Rezerwacji dokonuje się na osobę lub firmę, która będzie dokonywać płatności.

Aby rezerwacja stała się rezerwacją gwarantowaną konieczne jest uiszczenie w ciągu 3 dni roboczych od dokonania rezerwacji zadatku w wysokości 50% od kwoty za cały pobyt (na przelewie prosimy umieszczać imię i nazwisko, datę pobytu oraz nazwę pokoju). W przypadkuj rezerwacji rozpoczynających się za 3 dni i mniej konieczne jest wykonanie natychmiastowej wpłaty oraz przesłanie dowodu wykonanie przelewu na adres mailowy kontaktcichawoda@gmail.com.
W przypadku rezerwacji na 1 dobę prosimy o wpłatę całej wartości rezerwacji.


Brak wpływu zadatku w określonym terminie od dokonania rezerwacji skutkuje anulacją rezerwacji.


Pozostała część należności pobierana jest w dniu przyjazdu, w momencie meldowania gościa.


W przypadku zmiany terminu rezerwacji lub całkowitej rezygnacji z pobytu do 14 dni przed przyjazdem z przyczyn niezależnych od nas zadatek nie podlega zwrotowi.


Przyjazd po godzinie 19.00 wymaga wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego pod numerem telefonu: +48 600882020


Niestawienie się gościa do godziny 22:00 dnia przyjazdu jest równoznaczne z rezygnacją z pobytu, jeśli gość nie poinformował wcześniej recepcji i jest równoznaczne z możliwością wynajęcia pokoju innemu gościowi.


Wpłata zadatku, a tym samym dokonanie rezerwacji gwarantowanej oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.


Dokonując rezerwacji klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez: TATRA RENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).


Cena nie zawiera ubezpieczenia oraz opłaty klimatycznej. Opłata klimatyczna wynosi

2 zł za osobę za 1 dzień pobytu.

 


Dziękujemy za przestrzeganie regulaminu 

Pozwoli to Państwu na wypoczynek w miłej atmosferze i zapewni Państwu komfortowy i bezpieczny pobyt.